tjabba tjena hallå

axelinaackie.blogg.se / 06 Januari, 2013 - 07:00 / Allmänt

God morgon! Idag ska Mamma och Antonia åka till Kalmar och kolla på en häst så jag är själv i stallet hela dagen. Jag tänkte skritta ut en sväng på Polo och sen rida i paddocken. Potter måste jag rida i ridhuset några dagar till, herregud så galen har var i förrgår altså... Och Cleo ska jag rida ut en sväng på också, jag kanske hittar någon i stallet som jag kan skritta ut med. Ralle ska jag nog hitta på något roligt med. Visste ni att jag inte kan ta Ralle seriöst? Jag vet inte varför, men han är så rolig!! xd
 
 
                                            Jag kör 2 fun-facts såhär på morgonen!
 
- Visste ni att jag alltid sover med ett gosedjur? ahahahah !! Hos pappa har jag en isbjörn som heter Isis och hos    mamma har jag en kanin som heter Kaninis, påhittiga namn, inte sant? xD
 
- Cleo har specialskor på fram-hovarna som heter roll-over. Ni hör ju på namnet vad som är grejen. Hon rullar över bättre på foten och det förminskar skador på mitt sköra lilla sto. ;-)
tänkte att en sovande kamel passade in på detta morgon-inlägget!
 
 
Nu i slutet av detta inlägget kan jag avslöja att det var tidsinställt, BUSIG JAG ÄR! Men om jag hade skrivit detta på morgonen så hade det inte varit någon posetiv text, mitt morgonhumör är inte det bästa. Eller det beror på hur jag vaknar. Om jag känner mig äcklig när jag vaknar så blir jag på dålig humör, men om jag känner mig fräsch så är jag på bra humör! XD
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: