Visste du att...

axelinaackie.blogg.se / 12 Januari, 2013 - 15:32 /

-jag har bara äldre kompisar förutom Felicia Adolfsson & Julia Hallberg. :)

- När vi kollar på film i skolan och någon spyr på filmen kollar alla på mig för att se hur jag reagerar bara för att jag tycker att det är så äckligt... ;) okey, alla kanske inte kollar, men många!

- Det har hänt några gånger att jag får panik för att jag inte hittarmin telefon när jag i själva verket håller den i handen... xd

- Jag tycker att det är väldigt kul att skriva sånna här visste du att inlägg. Och även kul att läsa på andras bloggar.

- Jag funkar bäst tillsammans med ponnysar som typ drar mot hindret. Eller inte drar, men har ett rejält sug. Annars blir jag osäker och börjar backa.



Postat av: Andrea Nilsson

hej :)
var gärna med i veckans blogg du kan få en...http://andreanilsson.blogg.se/2013/january/veckans-blogg-jag-ar-med-3.html

2013-01-12 @ 18:50:46
URL: http://andreanilsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: