visste du att.....

axelinaackie.blogg.se / 07 Januari, 2013 - 15:00 / Allmänt

- Vi har aldrig transportskydd på våra hästar (förutom när bosse åkte till Frankrike)
Faktum är att det förekommer fler skador på grund av transportskydden, än vad ser sker på hästar som åker utan. Och jag ska säga er att ingen av våra hästar har någonsinn blivit skadade i transporten/lastbilen. Och vi har ändå rest väldigt mycket med våra hästar under 5 års tid. Transportskydd är tjafs med andra ord. ;-)
 
- I April ska jag kanske åka till Beligien och tävla... :)
 
 
-Jag är en riktig kvällsmänniska. Jag kan var uppe hur länge som helst på kvällen, men är desvärre inte lika duktig på att kliva upp på morgonen... ;-)
 
 
 
Det var längesen jag skrev: /Axelina Så jag gör det nu!
/Axelina


Postat av: Tilda Edn

:O Inga transportskydd.
Vi som har transportskydd på ShellyBelly bara vi ska åka i en halvtimma ;)

2013-01-07 @ 16:10:06
URL: http://tildazblogg.blogg.se
Postat av: Anna

Hur anmäler man sig till typ belgien och sådana tävlingar? Förklara? :D Bästa bloggen!

2013-01-07 @ 22:46:47


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: