Allt klart i stallet!

axelinaackie.blogg.se / 09 Mars, 2013 - 14:12 /

Red ut Ralle och Polo i det vackra vädret, det gick bra med båda. Sedan städade jag hela sadelkammaren och det behövdes kan jag säga! Det såg ut som jag vet inte vad. Men nu är det prydligt och fint igen och jag sitter i lastbilen påväg och hämta Antonias häst!
Om ni vill att jag ska skriva om något speciellt (kan vara vad som helst) så kommentera det Isf! För nu har jag väldigt mycket tid med min telefon!

Juste! Jag fick ett jätte fint pannband, ett flugtäcke och ett par lindor av en tjej i stallet som heter Mathilda! :-D



Postat av: Josefine

Vad skulle dina bästa tips vara till dom som kvalar GP ponnyn nästa helg? :)

2013-03-09 @ 14:44:03
Postat av: Sarah

Vad är det för häst som Antonia har köpt? :)

2013-03-10 @ 17:54:12
URL: http://sarahfolkesson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: