Godnatt!

axelinaackie.blogg.se / 21 Mars, 2013 - 22:31 /

Med musiken dunkandes i lurarna säger jag godnatt!
Det är lät otroligt töntigt, nästan så töntigt att jag suddar ut det, men jag låter det stå kvar. Jag omformulerar mig istället. Godnatt allihop, imorgon är det fredag igen. Herregud vad fort veckorna går alltså. Men det är jag bara glad för. Och imorgon ska jag rida alla 4 (även Pottis) + packa och rengöra all utrustning inför tävlingen på lördag. Ska åka till Alingsås och hoppa en L.A på Polo (haha, standard!) men det är bara för att jag inte vill debutera MsvB inomhus. Så jag väntar tills utomhus säsongen börjar. Och Ralle hoppar jag i eliten. Denna gången är det L.A+5. Hoppas dem bygger svårt.

Och vet ni vad? Om 3 veckor ska jag åka till Belgien och tävla!!! Jag ska ta med mig Polo och hoppa lilla touren, det ska bli sååå kul! :-D





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: