im alive!

axelinaackie.blogg.se / 01 Mars, 2013 - 21:03 / Allmänt

Rubriken lät väldigt töntig. Men lite cool ändå, så jag låter den vara kvar!
Idag red jag Potter, Cleo och Ralle och Anton red på Polo. Vi red ut bara, hon på Polo och jag på Potter. Och Potter var såhääääär glad över att få komma ut! Jag satt och gapskrattade hela vägen över hans glädje-bockar! Sedan red jag i ridhuset på honom och han var stel i början, men i slutet blev han jätte fin !
 
Efter Potter tog jag ut min nyklippta prinsessa. Jag hoppade över lite små-hinder idag och hon var fin. Men ganska stark. Annars toppen. Och jag provade att hoppa 1 språng med teknikskydd idag också. Haha #aldrigmer (lite tufft att skriva hashtags på bloggen va? ;-))
 
Sist tog jag ut Ralle och trimmade honom i ridhuset. Pigg-stark-tokig-galen. Haha, nejdå! Men pigg och stark var han! Men efter att jag hade ridit en stund lugnade han sig. Och när jag skulle byta galopp så bockade han! Men jag måste faktiskt berömma mig själv lite grann, för att i början när jag precis hade fått honom och han bockade så ramlade jag av hela tiden! Men nu sitter jag som sten!   ° <--det där skulle föreställa en sten)
 
Imorgon är det tävling i Kungsbacka. Vi åker halv 4 så jag har all tid i världen på mig att fixa i ordning allt. Och Ralle och jag kommer bli såååå snygga i våran gula lag-outfit! *host* ;-)
jag o Ralle förra året i laget i Kungsbacka!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: