mitt i veckan, jag hatar onsdagar.

axelinaackie.blogg.se / 06 Mars, 2013 - 11:16 / Allmänt

Idag så glömde jag att ta med mig en macka till skolan vilket medför att jag håller på att dö av hunger. Eller inte än, för att jag åt just ett äckligt äpple. 
 
Idag ska jag Rida alla i ridhuset. Ralle ska jag rida utan graman och galoppera mycket så att han får göra sig av med lite energi och dem andra ska trimmas som vanligt. 
 
Och snart är det helg, eller man kan ju låtsas iallafall. Och det är ingen tävling till helgen tyvärr, så det är bara träning som gäller. Och snart går det att rida i paddocken också! Det är fortfarande lite blött och isigt men det ska bli skönt att slippa det trånga ridhuset efter en låång vinter...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: