påskafton!

axelinaackie.blogg.se / 30 Mars, 2013 - 18:58 / Allmänt

Påskaftonen firas med godis (såklart) och PLL. 
 
Nu har jag suttit och tänkt vad jag ska skriva om i säkert 5 minuter, men kommer inte på något. Är inte på skratthumör och då kan jag inte skriva något roligt heller. :(
 
JO, nu kom jag på det! 5 saker ni inte visste om Ralle:

- Han sover alltid middag (ligger ner) efter han har ätit lunch.
 
- Han har stannat 2 gånger med mig under hela tiden jag har haft honom. 
 
- prasslar man med något i fickan medan man rider så tvärstannar han och vänder på huvudet för att se om det finns något ätbart.
 
- Han har jätte bra resultat i MsvA på Irland, därför borde jag hoppa det snart. Ska bara samla mig lite. ;-)
 
- Han äter på ALLT. Verkligen allt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: