rörigt inlägg typ...

axelinaackie.blogg.se / 28 Mars, 2013 - 22:03 / Allmänt

Heej! 
Har blivit ganska mycket korta och träkiga inlägg på sistone, så nu ska jag snitsa till detta inlägget riktigt ordentligt. (kommer faila)
 
Måste börja med att klaga på vädret, är så jädra sur över att man inte ens kan rida ett ordentligt pass i paddocken i slutet av mars, nästan april?! Och vägarna inne i skogen är fulla av snö. 
 
Sedan måste jag berätta världens mest creepiga sak. Jag satt och kollade på Pretty Little Liars, och så kollade jag upp i typ 1 sekund för att kolla vad det var på tvn som stog på, så kom det fram ett JÄTTE STORT A ÖVER HELA SKÄRMEN. (bara ni som har sett PLL fattar) Blev väldigt rädd...
 
Ridpassen idag då. Trimmade Ralfis i ridhuset och han var jätte fin. Han har verkligen blivit bättre nu det senaste. 
Sen red jag, Antonia och Linus ut. Antonia red på en väldigt glad Polo och jag red på en väldigt glad Cleo. Mina hästar uppskattar verkligen när jag rider ut ska ni veta. Tänkte rida till en väldigt bra väg som jag kallar för Annie-vägen, någon gång under helgen. Man kan galoppera väldigt mycket. Då får Antonia följa med på en av mina hästar så får jag 2 galopperade i en smäll kan man säga. ;-)
 
Vi har köpt en hund hos pappa, Herman heter han och han är jääätte gullig! En mellan-szchnauser (vetintehurdetstavas) Dock ser det ut som att jag har dödat en elefant med bara händera eftersom att dem är fulla med bitmärken. Han är en hejjare på att bitas!
 
 
 
dat påsar under ögonen...


Postat av: Annie - ponnyteamets.blogg.se

OMG, en väg uppkallad efter miiiig :'D

2013-03-29 @ 08:08:56
URL: http://ponnyteamets.blogg.se
Postat av: Tilda

Jag säger också Annie-vägen faktiskt! Ett mycket bra ord, måste jag säga!

2013-03-29 @ 08:56:18
URL: http://tildazblogg.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: