Ridpassen, måndag morgon

axelinaackie.blogg.se / 18 Mars, 2013 - 11:30 /

Sitter i bilen påväg till skolan nu, så då tänkte jag att det är ett ypperligt tillfälle att skriva om ridpassen!
Började med att skritta ut på Polo, han fick bara sträcka på benen lite efter 3 intensiva dagar. Han var super snäll och vi var ute i drygt en halvtimme.
Sedan longerade jag Cleo, hon lyssnade jätte bra på rösten och var riktigt avslappnad hela riden!
Sist trimmade jag Ralle på graman i ridhuset. Gjorde mycket serpentiner, skänkelvikningar och tempoväxlingar så att han skulle bli mjuk. Sedan i galoppen övade jag mest på att samla honom, det gick väldigt bra!
Och sedan när jag hade ridit klart och skulle ge honom en morot höll han på att bita av mig fingret... Men jag klarade mig för den här gången iallafall! ;-)
Har laddat min väska med godis, påskmust och ett äpple, förhoppningsvis kommer jag hem levande även idag!



Postat av: Annie Berggren

Sv; Haha, de är gött!

2013-03-18 @ 13:17:47
URL: http://ponnyteamets.blogg.se
Postat av: Annie Berggren

Sv; Haha, de är gött!

2013-03-18 @ 13:17:48
URL: http://ponnyteamets.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: