ridpassen + veterinär

axelinaackie.blogg.se / 13 Mars, 2013 - 22:36 / Allmänt

Idag kom äntligen Florian och kollade igenom Cleos rygg. Hon hade inga stora bekymmer, men fick ändå en behandling som gör att hon blir mer avspänd över ryggen. Så nu ska hon longeras inspänd i 5 dagar och sedan kan jag rida på henne. Och jag SUGER på att longera. Hoppas att någon annan vänlig själ vill göra det, mammaaa? hehe...
 
Red för övrigt Polo och Ralfis idag, Ralfis var jätte lugn! Han har varit så himla städad sedan vi var på galoppbanan. Så det gick väldigt bra att rida honom, hade dock ingen graman men han kändes bra ändå. 
Polo var också duktig, Han var superfin i traven, men jag fick göra mycket halvhalter så att han inte skulle älga iväg. Och i galoppen var han till mesta dels bra, men blev lite sur när jag la på inner skänkel. Summa summarum är jag nöjd med passet. 
 
Godnatt! Imorgon kl 17 kommer jag vara med på "synas" till höger nivet! (bara dem med blogg.se bloggar fattar tror jag)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: