Skidjsslakagakaö

axelinaackie.blogg.se / 25 Mars, 2013 - 19:23 /

Åkte till stallet idag trots att det inte var tänkt så. Red Cleo och Ralle och Polosen gick på bandet i 30 min. Cleo började jag med att skritta ut på en liten tur. Hon var pigg och glad. Sedan red jag en stund inne i manegen och då var hon inte fin. Hon var spänd, no more about that. Får höra med min bästa syster om hon vill rida henne ett tag. För att jag har verkligen sämst tålamod när det gäller spända hästar, vet inte hur jag ska göra för att få henne att slappna av och då blir jag bara arg...
Sedan red jag på bästa Ralle. Och snäll som jag var så borstade jag ganska länge på honom! Han gillar egentligen inte att bli borstad, men det är ju tanken som räknas! Lindade hans ben med dem fina kingsland lindorna och red lite dressyr. Han var superfin verkligen! Hann dock inte rida så länge eftersom att mamma kom och jag var tvungen att rappa på lite. Men den stunden jag red Var han iallafall jätte fin!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: