Bada bada varje fredag och så varje jul...

axelinaackie.blogg.se / 10 Maj, 2013 - 17:46 /

Det tycker mina hästar är kul!

Båda 2 är ridna och badade från topp till tå. Ralle red jag ut i 45 minuter, en jätte bra runda men jag skritta och travade bara.
Polo trimmade jag först lite i paddocken och sen skrittade jag ut. Han var jätte fin! Provade även masken på honom och den fungerade jätte bra. :D

Har precis duschat och ska ta på mig myskläder och gå ut och packa. Ikväll blir det thaimat, fredagsmys och let's dance. ❤



Postat av: Annie - ponnyteamets.blogg.se

HAHAH, jag bara ÄLSKAR masken! Nästan så att jag vill köpa den bara för att den är så jäkla gullig ^^

2013-05-11 @ 21:42:06
URL: http://ponnyteamets.blogg.se
Postat av: Tilda

Snäll ponny!
Är den "masken" till för om hästen headshakar, hur fasen det nu stavas...
Fundera på om Shelly headshakar, men jag tror bqra hon är uttåkad ;)

2013-05-12 @ 22:29:57
URL: http://tildazblogg.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: