Dagen !

axelinaackie.blogg.se / 31 Maj, 2013 - 23:10 /

Idag gick jag från skolan halv 12 för att Antonia skulle iväg och tävla och då ville jag såklart färja med! Hon debuterade 130cm med Elenya och rev första hindret, annars nolla. Klantigt. Och eftersom att vi ändå pratar om Antonia kan jag berätta att hon fyller år imorgon! Men en ännu bättre sak är att jag hittade 2 paket i sadelkammaren idag, ett till Antonia och ett till mig. Dom var från Jennifer (potters lilla ryttare) och i mitt paket låg ett par jätte coola DRdenim zebra-shorts! Tacktacktack! Att hitta paket i sadelkammaren när det inte ens är julafton är inte dåligt!
Annars har jag ridit idag. Det gick galant! Badade Polo också inför imorgon då vi åker till Åstorp och hoppar ridsport ponnycup. Och han var inte snäll att bada, för att han kunde inte stå still och man fick ABSOLUT inte röra hans bakben... -.- men till slut blev han ren iallafall!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: