Do you know...?

axelinaackie.blogg.se / 13 Maj, 2013 - 21:46 /

- jag sover ALLTID med fläta. Om jag har det utsläppt eller uppsatt på något annat sätt blir mitt hår som svinto.

- Jag ligger ofta och längtar till frukosten kvällen innan om jag vet att det finns goda grejer i kylen. Haha!

- Jag kan inte vara bra kompis med någon som är känslig för vad man säger då det händer att jag säger rätt elaka saker. (Vilken bra egenskap Ackie!) Det är därför jag och Clara är så bra vänner, hon är inte så knusslig hon!

- Får rabies när någon härmar mig, även om det kanske inte är bara jag som har just det klädesplagget till exempel, så gillar jag inte om jag köpt en ny sak, så kommer en kopieringsKatt dagen efter med samma sak.

- Jag är rädd för avundsjuka människor.

- Riesen är det absolut godaste godiset, jag gillar inte lösgodis längre.. :/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: