Go dag!

axelinaackie.blogg.se / 17 Maj, 2013 - 22:57 /

Där lät jag som en äkta göteborgare... Red båda pållarna när jag kom hem från skolan, gick fint. Sedan grillade vi och några fler från stallet. Marsmallowsarna var helt klart bäst! Sedan pillade jag (eller egentligen inte jag, Marie hjälpte mig) rent broddhålen och stoppade ner små skumgummi pluppar i hålen, badade därefter Polo grundligt. Sedan hoppade jag och många fler i ridhuset och körde stafett. Mitt lag vann btw. ;-) Och jag måste verkligen börja träna på att hoppa nu igen! Senast jag hoppade var förra sommaren! Hoppade bara 110 idag, men eftersom att det var första hoppasset på hela vintern efter min vintervila är jag nöjd. ;)
Och plötsligt var klockan 9. Så det ända som jag har fixat är skydden, tränset och förbygeln, resten får jag putsa och packa imorgon bitti! Vi åker inte förren kl 10 och innan dess måste jag ha hunnit trimma Ralle och packa allt. Så det blir en tidig morgon!



Postat av: Anna

VILKEN FIN BILD! Skulle kunna vinna en fototävling typ! Ps du rider så bra

2013-05-19 @ 21:44:23


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: