godmorgon typ... ;-)

axelinaackie.blogg.se / 09 Maj, 2013 - 14:32 / Allmänt

gick och la mig kl 10 igår och gick upp halv 11 imorse. Snacka om att jag var trött, haha! Har varit allmänt seg hela dagen, ridit Ralle har jag gjort också. Trimmade honom 50 minuter i ridhuset. Han var jätte fin förutom att han stog imot när jag skulle fatta galopp i vänster varv. Han kan vara lite sån ibland, att han går imot skänkeln. Men han var jätte fin förutom galoppfattningarna i vänster varv. 
 
Känner att jag skulle kunna somna precis här och nu, i sittande position på golvet... Jag är väldigt väldigt trött med andra ord. 
Nej nu måste jag ta mig samman, måste gå ut och rida Polo.
 
Är #såargpåmigsjälv för att jag glömde min sadel, mitt träns, min förbygel och mina veredus skydd i Rickards lastbil. HUR LYCKAS JAG ? -.- Som tur är så är Clara kvar där och tar med mina grejer men hon kommer inte hem förren imorgon... Så nu måste jag pussla ihop ett träns till Polo. Eller om jag är smart letar jag bara upp ett pessoa bett och använder Ralles träns. Skönt att min hjärna funkar lite iallafall!
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: