Haha, woopsi!

axelinaackie.blogg.se / 13 Maj, 2013 - 08:55 /

Försov mig idag kan man säga, vaknade 5 över 8 och vi skulle åka kvart i 9. Altså hade jag bara 40 minuter på mig och i vanliga fall brukar jag ha en timme och en kvart på mig. Sen att det resulterade i att jag ser ut som en överkörd bäver, att jag var tvungen att springa in igen och hämta min gympapåse när jag redan hade satt mig i bilen och att jag glömde min dator gör ju inget... -.-
Känner att dagen börjar bra. I eftermiddag skrittar jag ut på Ralle medan mamma går med en lång tur med Polo i koppel. Det blir ju bra!



Postat av: Tilda

Svar: Har inte ens tänkt på när hon gör det. Men ibland när hon stått stilla för länge och är uttråkad så gör hon det. Tror inte hon har det, faktiskt. Men man vet aldrig.
Ska vara med uppmärksam när hon gör det ;)

2013-05-13 @ 16:19:05
URL: http://tildazblogg.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: