Helgen börjar bra.

axelinaackie.blogg.se / 25 Maj, 2013 - 11:13 / Allmänt

Var ute och kollade Cleo för en liten stund sen. Vi longerade henne på hårt underlag och i höger varv travade hon helt rent men i vänster varv så.... Jag vet inte hur jag ska förklara men hon travade bra, men hon sparade sig lite. Det var inte det att hon gick och haltade, men hon tog inte för sig lika mycket som hon gjorde till höger. Och på hårt underlag är det väldigt bra att hon travade så bra som hon gjorde. Men det har verkligen blivit en stor stor förbättring på dessa 3 veckor hon har vilat. Jag ska skritta på henne idag och imorgon, sen på måndag när mamma har kommit hem så ska hon kolla på henne hur hon travar. Jag hoppas verkligen att jag kan börja sätta igång henne nu eftersom att nu när hon bara vilat i 3 veckor har hon fortfarande inte tappat någon kondition. 
 
Annars kommer detta bli en chill helg, Ralle ska skrittas ut idag och imorgon, sen får mamma kolla honom också på måndag, men jag tror att han är helt bra nu, vill bara vara på den säkra sidan. Igår när jag skrittade ut travade jag en pytte bit på en hård väg, då kändes han helt bra, och jag är väldigt bra faktiskt på att känna om hästarna är halta när jag rider. 
 
Polo ska jag intervall-träna idag. Det blir fint. 
Sedan ikväll ska jag göra egen frapino, receptet som jag fick av Felicia kommer jag att lägga ut här om det blev gott, jag vill ju inte tipsa om något äckligt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: