Herregud vilken fantastisk ponny jag har!

axelinaackie.blogg.se / 12 Maj, 2013 - 18:55 /

Polo var den snällaste ponnyn i världen idag. Jag kom lite tokigt på 1an, och då sitter det i hela banan. Jag måste verkligen öva på att släppa det och tänka att nästa hinder är det första. Jag såg inget avstånd nånstans typ. Men han hoppade allt och jag var felfri fram till sista hindret. Jag såg att jag låg perfekt, det var ett lågt litet räcke och jag slappnade av. Men då petade han det med baktån. VÄLDIGT förargligt! Men jag är så himla tacksam över att Polo alltid ställer upp, kom jätte fel in i 3-kombinationen men det struntar han i och bara hoppar. Surt med sista hindret men sånt händer!
Nu laddar vi om med uteritter och några trimpass, nästa helg åker vi troligtvis till fjälkestad och hoppar bara en klass, ridsport ponnycup!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: