Ibland blir det inte som man tänkt sig...

axelinaackie.blogg.se / 27 Maj, 2013 - 22:23 / Allmänt

Mamma kollade både Ralle och Cleo idag, och Cleo såg bra ut. Så henne ska jag sätta igång, sakta men säkert! Så himla roligt!! :-D
Ralle därimot fick åka till Florian idag. Och ni kom ihåg att jag berättade att när jag red ut för ett tag sedan så snubblade han till ganska kraftigt sedan var han halt. Det visade sig att han hade vrickat vänster kota. Han fick en liten behandlig mot det och ska vila denna veckan, till helgen ska vi kolla honom igen och Florian trodde att han skulle se bra ut då eftersom att det inte var någon stor skada. Både bra och dåligt, men väldigt surt att missa tävlingen på lördag. :( Om han då är frisk till helgen så kommer han vara fit for fight till derbyt helgen efter. Man får se det från den posetiva sidan.
 
Skrittade Cleoo 25 min i paddocken, hon var riktigt chill idag faktiskt! Lugn och fin. 
Polo red jag i typ över en timme. Ett riktigt hårt pass och han var jättejätte fin i slutet!
 
Bloggningen är usel nu för tiden. Men jag har inte riktigt tid. 
 
Men kan ändå skriva en kul sak! Gjorde 2 pannband och ett par rosa lindor i slöjden idag! Ett pannband till Cleo och ett till Bosse, jag kan visa er bilder imorgon! Lindorna blev jätte bra :)
One year ago...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: