Jag älskar dig Ralle ❤

axelinaackie.blogg.se / 04 Maj, 2013 - 16:21 /

Framhoppning: hoppade bara 6 språng på framhoppningen och inget språng över 90cm. Jag gillar inte framhoppningar och speciellt inte att hoppa högt på dem. Så då är det ju ingen vits att göra det! Han kändes pigg och fin.
Sedan kan man ju tänka så att det blir en stor omställning då hinderna är 110cm på banan, men det där med att hästarna måste ha hoppat ett språng på den höjden innan man går in banan tror jag inte på. Ponnyn ser väl hur högt hindret är och hur högt den behöver hoppa eller? ;-)
Han var hur fin som helst, jätte nöjd med rundan och jag var nolla. JAG HAR FILM!!! (För en gångs skull) så den kommer jag lägga ut snart.
Alla andra i mitt lag var jätte duktiga också och vi slutade på en 2a plats!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: