kommer man inte på nån rubrik, handlar inte inlägget om något vettigt.

axelinaackie.blogg.se / 29 Maj, 2013 - 11:27 / Allmänt

True story! ^
Det känns väldigt bra nu när vi inte har några läxor. För att då går läxtiden till bloggen! Tänkte ta lite fina blider med systemkameran så att det alltid finns nya och fina blider! 
Och vet ni vad? Till helgen ska jag ju tävla, och då ska jag ta med systemkameran och be Antonia filma. Så räkna med proffsfilmning och proffsredigering! 
 
Men ska försöka ta lite vackra bilder med kameran. Vet bara inte VAD jag ska ta på eftersom att 100 nästan likadana ridbilder är väldigt tråkigt att kolla på... Men jag ska fråga min idèrika vän Clara! 
-Hennes svar var: Ett träd! eller blommor!! -.-' 
 
Övrigt idag:
-engelskaprov 
-Polo ska trimmas
-Cleo ska ridas i paddocken
 
Så när denna skoldagen är över är jag F R I.  Bara ett f*cking engelskaprov kvar. :)
 


Postat av: Annster

Fin häst :)

2013-05-29 @ 19:28:27
URL: http://annster.se
Postat av: Annster

Det var så lite :)

2013-05-29 @ 22:38:48
URL: http://annster.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: