let's this day be something beautiful!

axelinaackie.blogg.se / 02 Maj, 2013 - 07:00 / Allmänt

Ett tips till er som ska till skolan idag: Ta vara på tiden i skolan, var med och lyssna på lektionerna, gör det som ska göras, gör lite läxor på raster eller när du får tid över. Gör det där lilla extra på matten, det kommer att kännas så skönt efteråt! Var trevlig och glad mot lärarna och LE. Det känar man otroligt mycket på, Tro mig. ;-) ALLT FÖR BETYGEN! xd
 
Kände att jag försökte göra er som skulle till skolan lite peppade, men själv ska jag chilla på livet och vara hemma idag. Egentligen har vi ju prao, men eftersom att jag ska praoa i Båstad och det är en bit att åka kommer jag att praoa måndag till fredag nästa vecka. Även om det inte blir de dagarna som vi skulle praoa så blir det ju ändå 5 dagar sammanlagt. 
 
Nåt mer har jag väl inte att tillägga denna torsdagsmorgon. Eller jo, detta inlägget är tidsinställt. För ni trodde väl inte att jag gick upp kl 7 när jag är ledig? 
Men nu när jag sitter häsr och skriver klurar jag ut ett bra upplägg på dagen. 
-Först ska jag vakna och sätta på tv'n i mitt rum.
-Sedan går jag ner och fixar iordning ett god frukost.
-Sen åker jag till stallet.
 
jisses, tur att jag har fixar mina ögonbryn nu på äldre dar!
 


Postat av: Anonym

Vad kostade din hjälm? Specialbeställda du den eller vad är de på den?:)

2013-05-02 @ 07:16:37
Postat av: Axelina

Svar: min hjälm kostade 5000kr och jag köpte den på svensk ridsport (specialbeställde den inte) :)

2013-05-02 @ 08:34:38
Postat av: Tilda

Jag måstesäga att pinsetten räddar ens liv ibland! ;)

2013-05-02 @ 21:23:36
URL: http://tildazblogg.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: