Nao aj äm her agen

axelinaackie.blogg.se / 08 Maj, 2013 - 18:04 /

Tycker att det är lite förbryllande att använda sånna ovanliga ord, så det ska jag göra nu i hela detta inlägget.
Nu är jag påväg hem från en intensiv och lärorik prao. Mestadels fick vi rida, allt från ponnyer som det knappt gick att sitta upp på till fina rutinerade storhästar. Idag har jag bara ridit 4, men där hemma står min 5te häst, lille Ralle och väntar på att bli riden.
Idag hoppade jag Polo för Rickard. Vi befann oss i en utomordentligt fin paddock med fibersand. Vi hoppade en riktigt svår bana som var 120cm, ville hoppa den höjden på en bana innan tävlingen. Bl.a 3kombination, vattengrav, trippelbarr och räcke-räcke kombination med en vit planka högst upp. Och jag måste berömma min entusiastiska ponny som var jätte fin och det gick as bra! MEN....... Igår när jag red honom så började han headshaka, jag överdriver inte om jag säger att han gjorde det 100 gånger på en halvtimme. INTE EN TILL tänkte jag bara. Rico, Ralle och nu Polo. Samt Bosse är likadan.
Som tur var så gjorde han det inte alls idag, antagligen så är det solen han irriterar sig på. Jag får helt enkelt rida honom med Bosses mask tills vidare och hoppas att den fungerar på honom!

Nu ska vi stanna på laxbutiken och äta den lukulliska maten och glassen, standard!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: