nu är alla djur motionerade!

axelinaackie.blogg.se / 09 Maj, 2013 - 17:58 / Allmänt

Polo var så fin idag! Och en sak jag verkligen uppmärksammade var att det är väldigt stor skillnad att rida på ett vanligt pessoa och ett gummipessoa. Eftersom att jag glömde mitt träns med mitt gummipessoa hos Rickard var jag tvungen att rida på ett vanligt och det kändes mycket skarpare. Han funkade bra på det, det är inte det. Men jag visste bara inte att det var sån skillnad! 
Men jag ska ha det med gummi då jag tycker att det funkar finemang när jag hoppar. Red i 35 minuter, ganska kort för att han var så duktig! Det jobbiga med Polo är att han är så ojämn, han kan lixom vara jätte fin enda dagen, men sen nästa dag är han så jobbig att jag bara vill hoppa av efter första travsteget. Han är lite konstig den där Polo! ;-) 
 
Red älsklingspotter idag också. Han kändes jätte fin like always. Snacka om perfekt ponny! Jag är så glad att just Jennifer har honom eftersom att jag får träffa honom varje dag och rida på honom ibland och att han alltid känns så fin! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: