Pigg pillimarisk ponny ;-)

axelinaackie.blogg.se / 25 Maj, 2013 - 17:16 /

Skrittade på Cleo i paddocken idag. Hon var PIGG! Hon fick random damp-attacker och kastade sig, haha! Men det kunde gått värre, för att hon skrittade faktiskt mestadels!

Skulle försöka mig på att rida litegrann i paddocken på Polo, men precis bedvid paddocken högg dem ner träd?! Det säger ju sig självt hur det gick att rida... -.- Gick till en äng, galopperade och sedan gick jag hem - stabilt!

Ralle skrittade jag ut, det gick mycket fint.
Nu är jag faktiskt på en dressyrtävling! Det trodde ni inte va, men jag tävlar faktiskt dressyr på elitnivå.
Bara skoja, jag är och kollar på en i stallet som tävlar, hon kom 2a i första klassen!! :)



Postat av: Tilda

Du vet den ängen där, där du stänge tråden och satt upp igen idag.
Får man galoppera där? För det skulle vara super, är alltid lika sugen på att galoppera där när jag rider förbi. Men jag har aldrig vetat om man får.

2013-05-25 @ 19:05:49
URL: http://tildazblogg.blogg.se
Postat av: anonym jävel (stammis på din blogg)

hej!
kan du typ berätta i ett inlägg hur det går till på tävling osv, altså hur du packar, vad du har med dig, hur du gör på framhoppning,vad du gör inne på banan innan du får startsignal osv. Alltså lite allmänt hur det fungerar på riktiga tävlingar :) btw din humor är ganska rolig haha

2013-05-25 @ 21:22:18


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: