RESULTAT!

axelinaackie.blogg.se / 11 Maj, 2013 - 17:04 /

MsvB Ralle: han kändes helt okej på framhoppningen. Underlaget var STENhårt och han var inte riktigt framme för skänkeln. Väl på banan stog jag bara stilla medan ekipaget innan hoppade. Sedan när jag fick startsignal fattade jag galopp direkt och styrde mot första hindret. Det for genom huvudet att jag skulle lägga en volt och "snurra" upp honom lite. Men det var för sent så jag red mot första hindret i en liten klen galopp, såg ett stort avstånd och red på det. Inte bra eftersom att Ralle gärna inte hoppar av långt på oxrar. Han stannade. Och eftersom att Ralle aldrig stannar valde jag att hoppa ett räcke och sedan gå ut. Väljer att åka till veterinären med Ralle och inte starta imorgon.

Polo MsvB: Debut, jätte jätte nöjd med rundan, felfri och 5a!! :-D Polo är grym!

Vann godis också btw, lyckan idag!



Postat av: Ida

Vad roligt att det det gick bra i en klass iallafall! :)

2013-05-11 @ 18:10:56
URL: http://Gartunarider.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: