Snart är det tävlingsdags!

axelinaackie.blogg.se / 02 Maj, 2013 - 21:40 /

Skulle egentligen följt med Jennifer och Potter till castingen till ponnyakuten imorgon, men det var några som tog min plats i bilen så jag kunde inte följa med min ponny.
Kan ni gissa vad deras problem är? Hihi, kommer inte att berätta men något jag lovar att dem inte har problem med är lastningen. Eller jo, isåfall skulle problemet vara att han sprang på och gillade att åka lastbil lite för mycket...! ;-)

Polo reds ut, det har jag ju berättat. En lång och mysig tur.
Sedan red jag ut på Bosse med pappa som red Elenya. Det gick jätte bra och Bosse var jätte snäll + att jag hoppade över en stenmur! Det var helt klart höjdpunkten på hela turen.
Ralle var sist ut, hoppade lite idag men väldigt få språng. Hoppade 2 oxrar på en båge och det gick jätte bra. Känner mig mycket tryggare när jag hoppar Ralle nu. Måste se till att rida bra på lördag, jag vet ju att min fantastiska ponny gör sitt jobb (tar sig över hinderna felfritt) medan jag fixar resten. ;)
Jag är så glad över mina fina ponnysar, måste tänka på ibland hur bra jag har det och vilka fantastiska möjligheter jag har.



Postat av: A

Vattengravar? ;)

2013-05-02 @ 23:00:09


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: