Städade till kvart över 10...

axelinaackie.blogg.se / 30 Maj, 2013 - 23:06 /

Glömde min dator hos mamma tror jag, jag hittar den iallafall inte. Så detta blir ett ganska kort mobilinlägg. En film håller på att laddas upp som handlar om min underbara uteritt, men tills dess tänkte jag ge er detta kärleksfulla inlägg. Red Potter litegrann idag, han var lite dum i början, men sedan skötte han sig mycket bra! Cleo skrittade jag ut på i 30 minuter. Det blev ingen trav i dag för att jag vill helst inte rida henne längre än 30 min såhär i början och vägen jag skrittade ut på är ganska hård så där ville jag inte trava. Hon var jätte snäll hela vägen min plutt!
Kl 8 red jag ut en kvällsrunda på Polo, ni kommer se i filmen lite från uteritten. :)
Sedan städade jag sadelkammaren i 1 timme och 45 min! Så rent som det är nu har det nog aldrig varit!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: