Dagens ridpass ^^

axelinaackie.blogg.se / 05 November, 2013 - 21:23 / Allmänt

Började med att rida en sväng på Polo, han var fin idag också! Han har börjat coola ner en smula nu när han rids regelbundet igen. Inget nervsammanbrott idag förutom när jag skulle ta av filten... ;-)
Rider honom som vanligt förutom att jag inte rider på jätte små volter och jag rider bara i 30 minuter. 
 
Elenya reds också och hon var fin men lite lat, som vanligt alltså! Red på vanligt bett idag, i vanliga fall har jag ett pessoa bett. Men hon kändes lika bra och lydig i munnen som vanligt så jag tror inte att det spelar någon större roll. Imorgon ska jag hoppa elenya och då lägger jag ut film!
 
Bosse fick en lugn uteritt till människosjön och tillbaka. Han var jätte snäll! Han ska få 3 lugna dagar efter tävlingen. :)
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: