Fina ponnysar!

axelinaackie.blogg.se / 25 November, 2013 - 22:03 / Allmänt

Jag avskyr när man på onsdag kväll kommer hem från skolan halv 5 och ska packa ALLT, rida och bada hästar. Så eftersom att jag är så smart började jag packa lite redan idag! (Danmark om 8 dagar) 
Lite skydd, schabrak och täcken packade jag ihop. 

Båda 2 trimmades en kortis i ridhuset efter gårdagens tävling. Hade mitt nya skritt-täcke som jag köpte igår av jätte tjockt ylle, jätte fint!
Bosse var kanon fin, till och med i vänster varv och drog i princip ingenting i vänstertygeln! Så han får en stor guldstjärna!
Polo var lite spänd i början för att Lillan sparkade sönder spegeln som är i ridhuset och då blev Polo jätte rädd. Han är lite mesig om jag ska vara ärlig, vi var inte ens nära när Lillan sparkade.
Men jag skrittade honom en stund och började sedan rida igen och då slappnade han av och gick väldigt bra i slutet! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: