Fredag

axelinaackie.blogg.se / 08 November, 2013 - 13:54 / Allmänt

På slöjden idag brände jag Clara på en 1000 graders varm spets. Hahahahah, så himla klumpigt! 

Antonia ska trimma Bosse idag, ingen speciell anledning förutom att det är bra att hon rider honom ibland och ser till att han känns bra. 
Själv ska jag bara rida 2 idag, Polo och Potter. På Potter tänkte jag först rida ut en sväng och sedan ställa upp ett litet hinder på varje långsida och göra halt efteråt. Han springer iväg lite mycket efter hindret så jag får sätta lite pli på apan. ;-) 
Polo ska hoppas litegrann i slutet av ridpasset, bara långt och lite eftersom att det är första hoppningen på läääänge.




Postat av: M

Klumpig som en klumpig häst

2013-11-08 @ 19:35:33


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: