Godkväll

axelinaackie.blogg.se / 12 November, 2013 - 22:20 / Allmänt

Trimmade en kortis på Bosse, han var jätte fin!

Polo var inte så fin i början, jag var nära på att dra i tyglarna och säga:
-idag orkar jag inte med dig Polo.
Men istället började jag rida bättre och jätte noggrant vilket ledde till en ganska så lyckat ridpass!
Elenya var fin idag, hon kändes som vanligt! 

Kortfattad, men konkret. 
Hahaha, kul jag var där!
Imorgon ska jag och Clara fota unghästtävlingen i Kungsbacka, vi ska använda bilderna till vårat skolarbete och när vi ändå är där så passar jag på att hoppa en runda med Elenya så jag har hoppat en liten klass innan tävlingen nästa vecka. Hoppar bara en liten 110cm. 
Rider Bosse och Polo imorgon bitti så dom är klara, åker till skolan igen när vi fotat (och hoppat) är i skolan i 2 h typ, åker hem, Clara följer med mig hem, vi kollar på film resten av dagen. 
Chill!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: