Hej och godmorgon måndag

axelinaackie.blogg.se / 25 November, 2013 - 07:00 / Allmänt

Jag känner mig allmänt taggad på livet för tillfället faktiskt, givetvis inte på skolan, har lust att skita i allt som har med skolan att göra faktisk. Det jag är glad över är mina hästar, mitt liv med andra ord. Åhh, tur att jag har mina älskade hästar, det enda som har någon betydelse i mitt liv.
En tävling kvar detta året nu som är baltic Cup i Danmark, har nästan bestämt vilka klasser jag ska hoppa, men återkommer mer om det.
 
Så mycket mer har jag nog inte att säga förutom att vi ska på skolbio idag på morgonen och sedan ska vi äta lunch någonstans inne i kungsbacka innan vi går tillbaka till skolan tror jag, dock är det typ bara jag och Tova i min klass som inte gillar skolmaten så alla andra kanske vill gå till skolan och äta... får se. Min klass är konstig btw
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: