I min skolväska.

axelinaackie.blogg.se / 14 November, 2013 - 10:21 / Allmänt

Ointressant, men i brist på annat får ni läsa om vad jag har i min skolväska, hahaah!
 
- Ett par lurar
 
- Paraply
 
- Alltid något som går att äta, tuggummi, en macka eller frukt.
 
- Eventuella skolböcker. 
 
- linjal 
 
- Dator
 
- Plånbok 
 
- Busskort, nycklar
 
Tror det var allt! Det hade varit najs att alltid ha en fyllt godispåse, men jag tror inte att den skulle vara fylld så värst länge... ;-)
 


Postat av: Anonym

kan inte du lägga upp en bild på din skolväska?? har du samma även när du har idrott?? är du duktig i skolan?? vad använder du för smink dagligen??

Svar: Haha, jo det kan jag väl göra!
När jag har gympa har jag en brun liten long-champ väska.
Alltså jag suger väl inte, min genomsnittliga betyg är C.
Jag använder fondation, ibland puder, mascara, ögonbryn-skugga, eyebrown fix. :)
None None

2013-11-14 @ 19:58:36


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: