Kallt

axelinaackie.blogg.se / 06 November, 2013 - 08:43 / Allmänt

Hej mitt vinterland, nu är jag häääär.
Så skrev jag bara för att det var frost ute när jag vaknade idag. Har ni tänkt på att om man möter en person man inte känner och inte har något att prata om så pratar man om vädret. Typiskt svenskar.
 
Idag ska jag hoppa Elenya som ni redan vet och det ser jag fram emot oerhört!
Då min bajs-skola slutar 4 (vilket den gör 3 fucking dagar i veckan) hinner jag nog bara rida en eller 2 idag. Ridskolan börjar 5 så jag får rida en inne och en ute. 
 
Nu började min lektion för 10 minuter sedan, så det är bäst att jag avslutar. ;-)
Min och Cleos allra första tävling, tror jag var lite rädd att dra henne i munnen, eftergiften var inte för liten iallafall. ;)
 


Postat av: Anonym

Skulle du kunna visa bild på din samshield hjälm?:) Om du skulle ha en brun samshield hjälm skulle du ha svart väst och stövlar då?

Svar: Absolut :)
Ja det skulle jag kunna ha, men skulle nog haft en brun kavaj då också! :)
None None

2013-11-06 @ 09:37:45


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: