Nu så...

axelinaackie.blogg.se / 27 November, 2013 - 22:47 / Allmänt

Jag jobbade väldigt mycket med engelska denna kvällen, satt i 1 timme och 10 minuter totalt och tränade på golsor (inte så många, 30 st typ) och det var helt omöjligt att lära sig dom! Sjukt alltså! Det var jätte svåra ord som jag inte ens förstod på svenska. Så när jag hade rätt på hälften gav jag upp. Men jag måste kunna dom innan provet så jag får öva mycket på dessa glosorna. Tur att provet inte är förren om typ 4 veckor eller något sånt.
Sen skrev jag lite på en engelska-uppsats. Man ska forska om ett engelsk-talande land och jag valde såklart Irland! Väldigt kul att skriva om det, älskar att skriva, älskar Irland och gillar engelska! 

Trimmade Bosse i ridhuset och han var jobbig i vänstervarvet i början, gick och tryckte mot innerskänkeln och ville inte gå ut i hörnorna. Men efter att ha överdrivit hörnpasseringarna och klämt as mycket med innerskänkeln gick det finfint till slut!
Polisen fick en chill dag och gick på bandet i 35 min. :)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: