Ooupsi

axelinaackie.blogg.se / 11 November, 2013 - 21:57 / Allmänt

Jag glömde helt av att blogga nu på kvällskvisten! Men bättre sent än aldrig, right? 
Idag hörrni, hade jag en fruktansvärd uteritt.
Det började med att jag och Bosse red iväg med en stor fluffig yllefilt runt oss båda och pratade med Clara samtidigt i ett par hörlurar. Bosse var jätte snäll hela rundan, bara traskade på och var väldig pigg och glad. 
Fattade galopp och galopperade upp för en lång backe, men någonstans i mitten av backen bröts mitt och Claras samtal. Jag fortsatte galoppera för att jag trodde bara att samtalet bröts för att det var dålig teckning i skogen. 
När jag var uppe för backen och hade saktat av till skritt följde jag sladden för att ta fram mobilen och ringa upp Clara igen, men hittade ingen telefon! 
Arg red jag tillbaka hela jätte långa backen och letade efter min telefon, men jag hittade den inte. Eftersom att jag galopperade kunde den ju ha flugit en bra bit. 
Fick rida hem jätte ledsen utan telefon. 

Vi åkte sedan tillbaka till backen där jag tappade honom med bilen och så gick jag och letade i diket, och där låg han, ensam och kall! 
Min älskade iPhone<3 

Sen trimmades Polo, han gick mycket fint i ridhuset! 
Hade sen en rykttävling med Felicia som på den gamla goda tiden! Snacka om att Polo var smutsig, ni ser ju på bilden nedan hur mycket stöv jag ryktade fram! 
Ryktade länge, kammade igenom svansen, borstade rent alla ben och oljade in hovarna, så nu skiner han! :D






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: