Rakning av vit ponny

axelinaackie.blogg.se / 09 November, 2013 - 20:28 / Allmänt

Klippningen gick så bra idag. Jag fick till och med klippa Polo på hela huvudet med den stora maskinen. Det är ett bevis på att han litar på mig för att förra gången när han klipptes var det inte jag som var klippare och då gick det inte ens klippa på ganascherna.
Samma sak om någon av de som jobbar i stallet ska ta honom i boxen eller i hagen går det inte alltid, men mig kommer han alltid fram till. #Nukännerjagmigbådestoltochspeciell
Som ni såg på före och efter bilderna blev det STOR skillnad på hans utseende. Förlåt Polo, men innan jag klippte dig var du ganska ful... ;-)
 
Dagens ridpass är ganska tråkigt att både skriva och läsa om så jag hoppar det idag. Eller det är kul att skriva och läsa om hoppning och uteritter men jag gjorde inget av det idag. Fast imorgon ska jag hoppa! Bosse och Elenya. 
 
De kommande dagarna håller jag alla tummar och tår för en speciell sak... Kanske får ni reda på vad det är, kanske inte. ;) Å vad mystisk jag är! haha
 
 
 


Postat av: Anonym

tycker du det är fint/snyggt/coolt att ha sånna här hörlrar man har runt halsen??

Svar: om jag förstår dig rätt menar du sånna som går över huvudet när man har på sig dom. Och jag tycker att killar passar bra i det, men inte tjejer. :)
None None

2013-11-09 @ 20:50:11
Postat av: Alicia

Ny ponny kanske?

Svar: Kanske, kanske inte... ;-)
None None

2013-11-10 @ 00:47:04


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: