Rena sängkläder är så frasiga!

axelinaackie.blogg.se / 06 November, 2013 - 20:06 / Allmänt

Ligger i sängen nyduschad, med rena sängkläder och tittar på halv 8 hos mig och tänkte precis på att det är väldigt roliga människor som är med denna veckan! Och att Kimberly är ett väldigt fint namn, det ska jag döpa mitt barn till! 
 
Slutade skolan klockan 4 och hade ridit klart 5. Är jag snabb eller snabb? ;-) Hoppade lite med Elenya och hon hoppade jätte fint och det gick jätte bra! Men jag måste nog träna en del på att rida lite fort på henne eftersom att när jag skulle svänga lite snabbt idag gick det inte så värst snabbt... ;-) Men det är ju 5 gången jag rider henne och 2a gången jag hoppar henne så jag vet ju inte riktigt hur hon funkar än! 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: