sådär ja!

axelinaackie.blogg.se / 26 November, 2013 - 20:23 / Allmänt

 Har lagt undan alla böcker nu och gått och lagt mig i min säng och tänkte kolla på TVD innan jag somnar. Men innan dess är jag allt tvungen att kika in här!
 
Bosse skrittade jag ut en liten runda på 20 minuter med mycket terräng, han var ovanligt smidig ska ni veta! Valde med omsorg vart han skulle sätta ner sina baouta stora hovar. Sen red jag lite i ridhuset innan han fick gå in i sin box igen.
Polo trimmades i lite drygt 40 minuter och var jätte fin, galopperade mycket då jag inte galopperade något alls igår.
ååh, söta!
 Godnatt säger jag nu, ska somna med Damon framför mig. ^^
 


Postat av: Elisabeth Snöros

Hej, vad har du för sadel på dina hästar? Vilket märke och vilken modell? Haha

Svar: På Bosse har jag en equipe-expression och på Polo har jag en butet. :)
None None

2013-11-28 @ 19:10:12


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: