Summa sumarum

axelinaackie.blogg.se / 03 November, 2013 - 12:58 / Allmänt

Det har varit en väldigt lärorik helg, jag har lärt mig jätte mycket och vet nu lite mer hur jag ska rida Bosse. Sen att det har varit stolpe ut gör inte så mycket.
Idag var det en jätte bra och jätte snabb runda, men jag tänkte att han skulle hoppa av typ 10 meter för stort, då trampade han om och rev eftersom att han inte hade någon chans att klara det. Men för övrigt var han jätte fin och kändes väldigt försiktig, jag flöt på i svängarna och kom bra på alla hinder utom det han rev.




Postat av: Lollo IF

Jättebra blogg. Snygg design och header! Hittade din blogg nu - fastnade direkt <3

Svar: :-D
None None

2013-11-04 @ 15:30:30
URL: http://lolloomimmi.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: