Drammen v.18

axelinaackie.blogg.se / 15 April, 2014 - 10:27 / Allmänt

Nästan alla ponnyryttare ska till balticCup i Suså vecka 18 känns det som, men jag då som är lite mer orginell ska åka till en internationell tävling i Norge den helgen istället. Det var sörrans idè egentligen. Hon ville åka till Norge-tävlingen för att det är tydligen en bättre bana där och bättre tävlingsplats + större tävling eftersom att folk från hela Europa är välkomna. Men jag hade kanske tyckt att det skulle varit roligare att åka till Suså eftersom att jag iallafall känner folk som ska dit. 
Menmen, det är alltid extra roligt att åka iväg till ett annat land och tävla och ju större tävlingarna är desto roligare blir det tycker jag.
Banan är 60 x 120 meter vilket är enormt! Tror att Bosse kommer stortrivas eftersom att han älskar stora arenor. 
 
Det är svårt att säga vilka klasser jag kommer att hoppa eftersom att det beror väldigt mycket på hur det går. Men jag kommer börja med att starta en 120cm och sedan får vi se beroende på om det känns bra eller inte bra. 
 
random ekipage men man ser lite av banan iallafall. 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: