Ganska seg dag

axelinaackie.blogg.se / 17 April, 2014 - 19:43 / Allmänt

I förmiddags åkte jag och mamma till Göteborg för att lämna in min mobil på lagning. Nu sitter jag och skriver på honom med en helt ny skärm utan en endaste skråma. Gjorde lite andra ärenden när vi ändå var i staden så det drog ut på tiden en hel del. (Plus felkörning i en halvtimme...) 
Därför blev det lite jäktigt i stallet eftersom att ridhuset blir upptaget klockan 5 på torsdagar, menmen. 

Jag har precis ätit en delikat middag bestående av det ni ser på bilden. Påskmiddag av något slag kan man säga. 


Nu sitter jag i ett varmt bad och skriver samtidigt som mitt ansikte är insmort med havregryn. Hörde att det skulle vara bra mot finnar haha! :) 



Postat av: Anonym

Har också hört att det ska hjälpa med havregryn, men jag trodde man skulle äta dem...😂

2014-04-18 @ 22:48:29
Postat av: Anonym

Har också hört att det ska hjälpa med havregryn, men jag trodde man skulle äta dem...😂

2014-04-18 @ 22:48:30
Postat av: Anonym

Har också hört att det ska hjälpa med havregryn, men jag trodde man skulle äta dem...😂

Svar: Asså😂😂😂😂
None None

2014-04-18 @ 22:48:31


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: