Godmiddag

axelinaackie.blogg.se / 13 April, 2014 - 11:17 / Allmänt

Vaknade för en stund sedan efter sovmorgon till halv 10. Så skönt att slippa vakna till alarmet, typ första morgonen på över 2 veckor. 
Jag har ätit frukost så jag har egentligen ingen anledning till att vara kvar inne förutom att jag är lite lat. Alla 3 ska ridas men jag är inte säker på var än. Sen måste jag putsa allt också, det var 2 dagar sedan sist. 




Postat av: Frida

Hur går det med stallet? Är det klart, får vi se bilder?:)

Svar: Det är inte klart än men sadelkammaren börjat bli väldigt fin! Kan visa bilder snart. :)
None None

2014-04-13 @ 15:00:06
Postat av: Mathilda

Kan inte du lägga upp bilder på vilken utrustning du använder på varje häst? :) Hade varit roligt att veta!

Svar: jo det kan jag göra :)
None None

2014-04-13 @ 17:24:28


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: