Godmorgon - fridayy

axelinaackie.blogg.se / 04 April, 2014 - 08:55 / Allmänt

Direkt när jag vaknade imorse tänkte jag:
- Åh vad gott det ska bli att gå ner och äta k-special-fruit-hazelnut och mjölk! 
Så jag klädde snabbt på mig kläderna och gick ner. Vad tror ni händer? 
När jag öppnar kylen finns det ingen mjölk! :( Morgonen blev förstörd skulle man kunna säga. 
 
Jag och Clara sitter iallafall i en soffa här i skolan och gör ingenting. Eller jo, hon kollar på catching fire och jag bloggar. Vi ska fördriva tiden på något sätt fram tills klockan 11 då vi sluta för dagen. Då väntas en veckas prao och en veckas lov - underbart!
 
Stallet åker jag till runt 2. Får se om mamma rider Bosse idag igen eller om hon bara hjälper mig. Potter ska ta det  lite lugnt, antingen ett lungt pass i paddocken eller en uteritt. Polo ska bara ryktas som jag gör varje dag. Igår ryktade jag honom så länge att hans päls bländade mig och han blev lika len som en katt. Samt tvättade hans svans med såpa och bleknings-inpackning. Den blev riktigt vit och doftade underbart!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: