goodnight my friends!

axelinaackie.blogg.se / 04 April, 2014 - 22:38 / Allmänt

It has been such a great day today. The ponies went very good. My mom rode on ShuBdee approximately 20 minutes and after that, I rode him. He was very nice, I think he is going to achieve on the competition tomorrow. 
Potter ( pronaunciate his name Pottah) was fresh and happy - like always! I gave him a little walk in the forest befor I trotted him a bit in the paddock. He was doing great and trotted in a good, relaxed way.
 
Nu orkar jag inte skriva på engelska längre och ni kan säkert hitta minst 20 grammatiska fel i det engelska lilla stycket men eftersom att just grammatiken i engelska aldrig har varit min starka sida kan alla ta det lite piano.
 
Imorgon är det tävling och jag är väldigt laddad! Vissa tävlingar är roligare än andra och jag känner på mig att detta kommer bli en rolig tävling. Allsvenskan omgång 2, L.A+5. ^^
Är så stolt att jag tagit denna bilden - så underbart fin.
 
Godnatt allihop, vi hörs imorgon då det är uppstigning halv 8, punkt, punkt, punkt. -.-
 
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: