Healthy snacks

axelinaackie.blogg.se / 25 April, 2014 - 20:22 / Allmänt

Som fredagsmys blev det helt enkelt äpplebåtar med kanel på. Så gott och samtidigt nyttigt. Vad ger det mig att proppa i mig massa socker som min kropp bara mår dåligt av egentligen? 

Bosse var jätte fin idag! Mamma red lite först och sedan satt jag upp. Han trimmades i kanske 35 min och sedan skrittade vi ut. Får se om jag trimmar honom lite imorgonbitti innan tävlingen så att han får göra sig av med lite energi och finslipa på detaljerna innan start. 

Potter var också jätte fin, som alltid! 
<3 <3 <3


Postat av: Anonym

Vad rider du dina hästar på för bett? Vart är ralle? Var han C-ponny? Hur länge brukar du sova på loven?

Svar: Hjag har pelhambett på alla 3. Mjuka gummistångar eller 2-delat.
Ralle bor i Varberg hos en tjej. :) japp han var en C-ponny.
Sover till typ 9-10 någonting. ;)
None None

2014-04-26 @ 10:53:47
Postat av: Anonym

Vad tycker du om free jump stigbyglar?

Svar: Väldigt snygga men inte jätte sköna att rida i.
None None

2014-04-26 @ 14:21:09


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: