i skolan, gör ingenting

axelinaackie.blogg.se / 03 April, 2014 - 13:53 / Allmänt

Det är så sjukt onödigt att vi ens är i skolan eftersom att vi inte har något speciellt som måste göras. HAr fått gjort massor av matte och en del engelska idag vilket är väldigt skönt såklart, då slipper jag tänka på skolan under praon och lovet. Även igår satt jag med spanska-baknings-filmen i 2 timmar och redigerade den så att den också är klar.
 
Tänkte träna på lite engelskaglosor nu och efter det är allt helt klart, får se om jag kan prata snällt med läraren och blinka lite med ögonen så att jag o Clara kan sluta 1 timme tidigare. ^^ Tror inte att det kommer gå men värt ett försök.
 
Bosse ska det läggas mycket tid på idag, han är inte i form för tillfället så han behöver en snabb rehabilitering eftersom att det är tävling om 2 dagar. Hörs sen! :)
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: